The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

• • •

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ
کنجکاویِ آدینه‌شبی مردادی: هنوز اینجا کسی هست...؟!
۰۳/۰۵/۲۶
بلوط

نظرات  (۱۱)

yes

پاسخ:
:)
۰۳/۰۵/۲۷ | ۰۹:۱۶ نیمه سیب سقراطی

طبق عادت تقریباً هر روز صفحمو یه رفرش میزنم و وبلاگهای بروز شده رو خاموش میخونم :) 

پاسخ:
یکتااااا...
وای خدای من، باورم نمی‌شه. چقدر خوشحالم که هستی ♥ 

هی... سلام؟ 

من فکر می‌کردم خودم تنهایی اینجام! :)))

پاسخ:
سلام سلام
ظاهرا یه چندنفری دور هم هستیم، خودمم سورپرایز شدم :))
۰۳/۰۵/۲۷ | ۱۳:۵۳ محمدعلی ‌‌

بله :))

پاسخ:
سلااااام ^_^
۰۳/۰۵/۲۸ | ۱۲:۰۷ نیمه سیب سقراطی

بیا بغلمممم ^_^

پاسخ:
عزیـــزم، yaaay :)

اره

پاسخ:
خوشحالم :)
۰۳/۰۵/۲۸ | ۲۳:۵۷ رادیو سکوت

...Hello

پاسخ:
hiii :)
۰۳/۰۶/۰۲ | ۰۴:۰۵ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار

باتأخیر، ولی منم بله :))

پاسخ:
سلام :)
۰۳/۰۶/۰۶ | ۲۳:۴۸ رهایی بخش

و ما چقدر به تنهایی سکوت شبمان را شکستیم تا در میان همهمه انسان ها بیابیم، او را که هم سان ما به تنهایی در سکوتش نشسته بود.

پاسخ:
چند سال پیش دوستی نوشت: وقتی آدم‌ها دست به قلم می‌شوند و می‌نگارند، گاهی به‌سان دودِ آتشی‌ست در یک جزیره‌ی دورافتاده که گمان می‌بری فقط تو هستی و خودت. بعد کم‌کم نشانه‌ها را می‌بینید و همدیگر را پیدا می‌کنید و می‌فهمید هرکدام در گوشه‌ای از یک جزیزه بودید. هیچ‌یک تنها نیستید و رمز کار در گفتن و نوشتن است. 

سلام :)
۰۳/۰۶/۰۸ | ۱۳:۳۱ آقای عین

منم تازه به این جمع اضافه شدم. سلام. :)

پاسخ:
خوش اومدین. سلام :)
۰۳/۰۶/۱۰ | ۱۲:۰۶ کلمنتاین ‌‌

بله (:

پاسخ:
yay ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">