The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

به یاد سینوس‌های ذهنی

شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸ ق.ظ
سال‌هاست که شعر را گم کرده‌ام. سال‌هاست که بداهه‌نویسی از من روی برگردانده و استعاره و ایهام را از کف داده‌ام. سال‌هاست که رنج وزن و قافیه را به جان نخریده‌ام برای سرایش چند سطر و خوانش بلندِ چندباره‌اش برای صیقل واژه‌ها و زدودن زمختی کنایه‌ها. زمان درازی‌ست که باورم شده آن شورِ پی‌در‌پیْ کلمه کردنِ هرآنچه بغضی بود بیخ گلو و گره کوری میان دو ابرو، پریده. حس شیرین برآمدن یک موج به سرانگشت‌هایی که آماده‌ی فشردن کلیدهای کیبورد بودند تا مبادا از دست برود آن واژه‌ها. حس شیرینی که رفت و گم شد و دست من کوتاه. حالا فقط خاطره است و گاهی هم حسرت، حسرتِ باختنِ هدیه‌ای که درب دنیای جدیدی را به رویم گشود و خودش روی برگرفت. 
۰۲/۰۴/۱۰
بلوط

نظرات  (۲)

۰۲/۰۴/۱۰ | ۱۱:۱۱ نیمه سیب سقراطی

قاطی روزمرگی ها و دغدغه ها شدم و انگار قسمتی از وجودم که در پی تفکر عمیق و واژه های ناب بود، گم شد... 

پاسخ:
آخــــ یکتااااا... :)
دقیقا همین‌طوره، واقعا انگار اون بخشی از وجودت که خوره‌ی نوشتن و واژه جوریدن بود، گم شده. 

چطوری دختر؟ 
نمی‌دونی چقدر ذوق کردم وقتی اسمت رو دیدم. حقیقتا چسبید ^_^
۰۲/۰۴/۱۱ | ۰۲:۲۳ نیمه سیب سقراطی

و منی که دلم واسه دنیایی لک زده ک فیلم لیست کنی و از گلدن گلوب بگی و منم با پیشنهادات کم کم لیست فیلم و سریال وبلاگمو به روز کنم و بهت نرسم...

 

جون به ذوقت :)

من همیشه میخونمت 

پاسخ:
وااای دلمو بُردی... 
نیمه‌ی دوم پارسال، اولین باری شد که از شروع پروژه‌ی جشنواره‌ها، فیلم‌بازی نداشتم. اصلا حس و حالش نبود. 

عزیـــــز دلی تو :) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">