The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

Nothing's as good if you don't share it - پارت1

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷ ب.ظ
• زندگی در کنار رنج‌ها، یعنی از خودم دست نکشم... خشایار شفیعی

• شادمانی، دوست‌داشتنی‌ترین شکل جرأت است. آناتول فرانس

• وقتی لب فرومی‌بندیم و سخن نمی‌گوییم، غیرقابل‌تحمل می‌شویم. مولر

• زندگی، بسیار آهسته از شکل می‌افتد. و تکرار و خستگی، بسیار موذیانه و پاورچین، رخنه می‌کند... ما باید تا آخرین روز زندگی‌مان تازه بمانیم، به خدا قسم که این حق ماست. نادر ابراهیمی

• مگر می شود در یک نقطه ماند؟ مگر می توان؟ در این دنیای بزرگ، جایی هم آخر برای تو هست. راهی هم آخر برای تو هست... در ِ زندگانی را که گِل نگرفته اند! محمود دولت‌آبادی

• هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز... سجاد افشاریان 

• اصلا کسی قرار نیست شبیه کسی بشود. هرکس جای خودش را دارد... گذار را دریاب. نه گذر. رفتن و حرکت و مسیر مهم است. قرار نیست همه به جایی برسیم. سعید شهلاپور

• موفقیت، کیفیت تفکر در ثانیه به ثانیه‌ی اکنون است که اگر مداوم باشد، پایانی بر آن نیست. خشایار شفیعی

• آن‌چه که انکار می‌کنی تو را شکست می‌دهد، آن‌چه که قبول می‌کنی تو را تغییر می‌دهد. یونگ 

• سخت‌ترین نوع ناتوانی، آن است که می‌توانی از عهده‌ی چیزی بربیایی، اما شرایط جوری پیش می‌رود که توانایی‌ات، مفهوم ناتوانی می‌گیرد. و این حاصل بی‌عدالتی در فرصت‌هاست. 

• خوشبختی چیزی نیست که آن را بخواهی به تملک خود درآوری. خوشبختی، کیفیت تفکر است، حالت روحی‌ست. دافنه دوموریه 
[برداشت از صفحه‌ی cognition_n]

+ از سال 95 شروع کردم به ساختن planner. برخلاف خیلی‌ها که دفتر رو انتخاب می‌کنن، من پاورپوینت رو ترجیح می‌دم چون همیشه قابل ادیت و تنظمیه، در طرح و رنگ و فرمت‌های مختلف. کنار اسلاید هر ماه، یه کادر هست مخصوص مانترایی که باید حواسم بهش باشه. یه دیالوگ، یه جمله، یه مفهوم که می‌دونم درخورِ اون ماه خواهد بود برام. امسال دارم پیشاپیش این مانتراها رو برای خودم گلچین می‌کنم تا به فراخور نیاز بهشون برگردم و استفاده کنم. 
عنوان پست، فلسفه‌ی این رشته‌پست‌هاست. چیزهای خوب رو باید به اشتراک گذاشت...

۰۰/۱۲/۰۵
بلوط