The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

lesson one

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰ ب.ظ
• حداقل چهار سال می‌گذره از آخرین‌باری که جامدادیمو لمس کردم! و یکی از بهترین لحظه‌های مهیا شدن برای یه مقطع جدید از زندگی اینه که با کنار هم چیدن راپید 0.3، روان‌نویس نارنجی، اتود 0.5 و بسته‌ی رنگی یادداشت‌ها همراه باشه. 

• نمی‌دونم چه انتظاری داشتم ولی به عنوان جلسه‌ی اول کمی توی ذوقم خورد. در واقع این حجم از پاسخگو بودن رو برنمی‌تابم و واکنش‌گرهای وجودم خسته شدن از لبخند و تایید و سخنان بی‌مزه. این دوره تمرین صبوریه و مکالمه کردن. نباید سخت بگیرم. 

• این چه عادتیه که باب شده و هر جا می‌ری باید سریعا یه گروه تلگرامی/واتس‌اپی تشکیل بدی و در کارهای بسی بیهوده شرکت بجویی؟ که چی مثلا؟!

• طبق انتظارِ پیشین، شخصیت بچه‌درس‌خونِ درونم رخ نمایید و حتی بسی کودکانه ذوق کرد از اندک دانایی‌اش! البته مراقب بودم بلای جون خودم نشم ولی در معرفیِ نخست حسابی به چشم اومد. 

بعدنوشت: مشکل تازه کشف‌شده‌ی دیگه هم اینه که وقتی سوالی ازم می‌شه، ذهنم توی اون لحظه کاملا پاک می‌شه و هیچ جواب محتملی به خاطرم نمی‌آد، البته خاصّ مواقعی هست که پرسش‌ها شخصی هستن و جنبه‌ی شناختی دارن. انگار به شدت توسط دیواری دفاعی محصور شدم و هیچ حس و خاطره و دیدگاهی نمی‌تونه به بیرون نفوذ کنه. 

بعدترنوشت: گذشت زمان و آشنایی بیش‌تر با آدم‌ها، می‌تونن توی برداشت نخستین از فضای حاکم تغییرات زیادی ایجاد کنن. خوشحالم از شروعش و تصور می‌کنم نتایج خوب و رضایت‌بخشی رو به همراه داشته باشه :) 
۹۸/۰۵/۲۴
بلوط