The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

I'll be there for you

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ
تا به حال با خودتون مصاحبه کردین؟ من سال‌هاست که دارم این کارو می‌کنم، و صادقانه بگم همیشه برام جذاب و لذت‌بخش بوده. گاهی جوابی به سوالات می‌دم که برای خودمم تازگی دارن، گاهی فقط با بلند گفتن اون جمله توی ذهنت هست که به درک و وضوح بیش‌تر از موضوع می‌رسی. 
از وقتی که به یاد دارم، رابطه‌ی دوستانه و رفاقت برام یه‌جور ایده‌آل و اسطوره بوده، خیلی پیش‌تر از این‌که فیلم‌های کیمیایی رو کشف کنم و جذب نثر شاعرانه‌اش از رفاقت و بودن برای دیگری بشم. چند دقیقه‌ی پیش در جواب سوالی به خودم گفتم برام بودن توی یک رابطه‌ی دوستانه خیلی مهم‌تر از اینه که رابطه‌ی عاشقانه داشته باشم. دوستانه از جنبه‌ی رفاقت، شناخت، حمایت. دوستانه به سبک فرندز، که مهم نباشه چقدر تفاهم یا اختلاف داریم، آخرش بدونی هر چی که شد، قراره I'll be there for you باشه. علاقه‌ای از این جنس، بالاترین کیفیت رو داره به نظرم. 
۹۸/۰۵/۱۷
بلوط