The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

دلیلِ بودن

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ
شنیده‌اید که می‌گویند زندگی هر کسی متاثر از نام اوست؟ و پشت هر حضور و وجود و زندگی، قصه‌ای نهفته است. چیزی که رسالت فردی نام دارد. فکر کنم بلاخره متقاعد شدم! زندگی من و سرخوشیِ لحظه‌هایم به یک اتحاد جمعی وابسته است. هربار که تصمیم گرفتم دور شوم از آدم‌های دور و بَرَم، خلأیی بی‌انتها وجودم را تسخیر کرد و وقتی دوباره بازمی‌گردم به آدم‌های زندگی‌ام انگار که مرکز ثقل دنیایم درست شده باشد. بی‌بی‌دی بابی‌دی بو... 
فلسفه‌ی حضور من در این دنیا اصلا همین‌طور شکل گرفته، با یک حرف مبنی بر شر و شور بخشیدن به آدم‌های خانه‌مان و وجود یک همدم و همراه برای لحظه‌هاشان. خب چرا که نه؟ شاید این اولین قدم از جذب امواج منفی و بازپس‌فرستادن پالس‌هایی مثبت باشد. همین‌که رسالت فردیم را باور کنم، انرژی بخشِ آدم‌های زندگیم بودن. #واژه‌بافی
۹۵/۰۳/۲۲
بلوط