The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

سوال

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ب.ظ
از بین سیصد و اَندی پست منتشرشده، نوشته‌ای هست که براتون هایلایت شده باشه و "سایه‌ی سفید" رو با اون محتوا به خاطر بیارین؟
۹۸/۰۲/۱۲
بلوط

نظرات  (۵)

نه والا
۹۸/۰۲/۱۳ | ۱۸:۰۳ نیمه سیب سقراطی
پست های هیجان انگیزناک گلدن گلوب 
و همه ی حس هایی ک بعد خوندنت با تک تک سلول هام حسش کردم و با خودم گفتم وای مننننممممممم.... 
پست های فیلم بازی یا بین الجشنواره!
خیلی قدیم یه پست داشتی که در مورد کتاب نیمه ی تاریک درون دبی فورد حرف زده بودی. من تورو اونجوی یادمه! البته شاید اگه ای دوسال میخوندمت چیز جدید تری میگفتم ولی فعلا فقط همون:)
۹۸/۰۲/۱۵ | ۱۶:۳۲ مهدیه عباسیان
سایه سفید برای من یادآوری کننده همون جیرجیرک خودمه :)
کسی توی ذهن خودم حتی ظاهرش رو هم تصور کردم و شدیدا به آنچه در مورد فیلم ها می نویسه اعتقاد دارم....
من خودم رو کتابخون می دونم و توی "بلوط" الان رو یه فیلم بین و تحلیل گرِ حرفه ای. کسی که یادداشت های روزمره اش رو هم نمیشه سرسری خوند و ازش گذشت. تامل می خواد و فکر و درک و به به و چه چه ... :)