The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

Eighth Grade

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ب.ظ
دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار است به ما کمک کنند تا خود را بیابیم یا گریزگاهی هستند برای فرار از خویشتن؟ چه‌طور می‌شود میان شخصیت حقیقی و شخصیت مجازی (کسی که هستیم و کسی که می‌خواهیم باشیم)، پل زد؟ و آخرین سوال، برای پذیرفته شدن باید تغییر کرد؟ یا به حقیقتِ هیچ‌کس تنها نیست ایمان بیاوریم و آدم‌های هم‌فکر و هم‌تیپ خودمان را پیدا کنیم؟ 

کلاس هشتم، تکامل شخصیت نوجوانی 13 ساله را روایت می‌کند که در گذار از بی‌هویتی به خودشناسی و خودباوری‌ست. 

صفحه‌ی دانلود فیلم اینجا + زیرنویس

Eighth Grade - Comedy, Drama - 1h 33min - IMDb: 7.6/10
۹۷/۰۹/۱۹
بلوط

نظرات  (۲)

۹۷/۰۹/۱۹ | ۲۱:۳۸ الـی ‌ ‌
موضوعش خیلی جذابه واسم اما امتیازی که تو بش دادی دلسردم کرد.
پاسخ:
الان متوجه شدم برخلاف توضیحات فیلم‌بازی که نوشته بودم نقد و نظر شخصی‌ام رو وارد نمی‌کنم، اما با امتیاز دادن همین کار رو کردم! گیرم بدون کلمه، و فقط با یه عدد. 
نمی‌دونم ترغیب‌ات کنم به دیدن یا تاثیرِ نظرم رو حفظ کنم. ولی فکر کنم بهترین راه برای تصمیم‌گیری اینه که تریلرش رو ببینی، یه تحلیل ازش بخونی و بعد خودت انتخاب کنی. من فیلم‌بین قهاری‌ام، آره. ولی این باعث نمی‌شه یه صاحب‌نظرِ خدا هم باشم. 

پیوست: بازخوردهای خوبی گرفته این فیلم ولی نقدی که بهش وارد بود نمایشِ زیادی واقعی از داستانه، در واقع من از انتخاب کارگردان برای نوعِ روایت خوشم نیومد در حالی که موضوع فیلم برام دلنشین بود و البته آشنا و قابل درک.
۹۷/۰۹/۱۹ | ۲۲:۳۰ الـی ‌ ‌
پس اینجوری بپرسم که ارزش یه بار دیدن رو داره یا نه؟
پاسخ:
آره ارزشش رو داره.