The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

only the lonely

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۸ ب.ظ
مبحث آکوستیک رو خوب به خاطر دارم، حتا عکس اسلایدهایی که بچه‌ها ارائه می‌دادن جلوی چشمامه... 
بعضی از اجسام مثل چوب، صوت رو جذب می‌کنن. این ساده‌اس. موضوع وقتی پیچیده می‌شه که شما سکوت رو می‌شنوین، و بی‌صدایی می‌شه نویز. قیاس کردین آدم‌ها چقدر می‌تونن جاذبِ صدا یا سکوت باشن، حتا وقتی بی‌حرف و خاموش فقط حضور دارن؟ صرفِ بودنِ یک تن، چه تغییری که توی ماهیت محیط می‌تونه ایجاد کنه...

برای خودم جالبه این تقارن که دارم درباه‌ی "تنهایی" می‌خونم و به‌واقع تجربه‌اش می‌کنم... ازش خواهم نوشت. #واژه‌بافی #خاطره‌نوشت
۹۷/۰۸/۰۲
بلوط

نظرات  (۲)

بعضی چیزا واقعا از نظر من که حالا خیلی علمش رو ندارم ؛ انتزاعی محسوب می شه . مثل شنیدم سکوت . مثل حس کردن بعضی چیزا در حالی که هیچ محرکی عینی ندارن .
یه تناقض های بزرگ و عجیب.
پاسخ:
نمی‌دونم چطور می‌تونم توضیحش بدم، شاید بیشتر یه دریافتِ حسی باشه که به روحیه و موقعیت وابسته‌اس. 
"صرفِ بودنِ یک تن، چه تغییری که توی ماهیت محیط می‌تونه ایجاد کنه"

این جمله خیلی حرف توشه...عالی بود کلی بهم اضاف شد
پاسخ:
:)