The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

خانومِ نون

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ب.ظ
ریسکِ معاشرت و همراهی کسی را به‌جان خریدم و حالا باید حرّافی‌اش در باب همسرم می‌گه فلان، همسرم می‌گه بهمان را تاب آورم. پرچانگی‌اش به کنار، جنگ فردایم این است که چطور حالی‌اش کنم اول و آخر دیدار هر روزه‌مان، دست از روبوسی و به آغوش کشیدن بردارد که مرا سخت می‌آزارد این کار. یک فشردن دست هم کافی‌ست، لطفن این‌قدر در حلق دیگران نباشیم. به این نمی‌گویند احساساتی‌گری و یا مغز دیگران را خوردن به معنای روابط اجتماعی قویِ شما نیست. هنرِ سکوت کردن و بستن دهان را هم بیاموزیم. مرسی، اَه. #خاطره‌نوشت 
۹۷/۰۷/۲۳
بلوط

نظرات  (۴)

۹۷/۰۷/۲۴ | ۰۰:۲۴ سورمه بانو
سوال اینه که چرا ریسکش رو به جان خریدی؟
پاسخ:
توی جلسه‌ی اول موقعیت خوبی به نظر می‌اومد و من شرایط دیگه‌ای رو برای همکاری‌مون متصور بودم که شکل نگرفت. شناختی هم از این خانوم نداشتم و نمی‌دونستم با این رفتارها مواجه خواهم شد. حالا فقط سعی می‌کنم قدم به قدم عقب‌نشینی کنم تا کمتر مجبور به شنیدن باشم و در مواقع لزوم بگم نه. 
۹۷/۰۷/۲۴ | ۱۰:۴۰ حامد سپهر
خیلی رو مخن این آدما:))
پاسخ:
خیـــــلـــــی...
۹۷/۰۷/۲۴ | ۲۲:۰۰ نیمه سیب سقراطی
خدا صبرت دهد :)) 
پاسخ:
متشکرم :((

الان فکر می‌کنم می‌بینم اونم باید صبوری پیشه کنه، فکر کن با کسی طرفی که خیلی سخت به حرف می‌آد و فقط منتظره تا در بره :)) هیچ‌کس کامل نیست آقا...
احتمالا با یه آدم برونگرا روبرو هستی که هرچی قراره توی ذهنش بیاد اول به زبانش میاد و از قضای روزگار شما مخاطبش شدید.
پاسخ:
آره، و اما روبه‌رو بودم. 2هفته‌اس که محیط رو ترک کردم و امیدوارم اگه برخوردی هم در آینده صورت گرفت اون‌قدری قوی باشم که حد و مرز آسایشم رو با احترام و قاطعیت تعیین کنم.