The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

. . .

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ
سیرِ معکوس یعنی این‌که وقتی دیگران در مورد ابَرنیروهایی که می‌تونن داشته باشن تخیل می‌کنن، تو به این فکر کنی که اگه قرار باشه قدرتی رو از دست بدی، انتخابت کدوم خواهد بود...؟ 

در تضادی جاودانه، قدرتِ بیان رو می‌ستایم و حرف زدن رو نفی می‌کنم. من مدافعِ سکوتم و شاید پناه‌برنده به بی‌صدایی. ناگفته‌ها سلاحِ من‌اند یا سپر...؟ آی هَو نُو آیدیا! #واژه‌بافی 
۹۷/۰۶/۲۰
بلوط

نظرات  (۵)

بعضی وقتا دید ِ معکوس داشتن هم جالبه ...
پاسخ:
موقع کلیک روی پاسخ این شعر یادم اومد: ماییم و نوای بی‌نوایی...!
بسم الله اگر حریف مایی ((: .

تا حالا بهش فکر نکرده بودم ( دید معکوس ) .
پاسخ:
این مصرع دومش خیلی رستم‌طوره :))

+ دو-سه‌بار گروه‌هایی رو توی بازار دیدم که با زبون اشاره با هم صحبت می‌کردن؛ نمی‌دونم ولی من جذبشون شدم و از اون به بعد فکر کردم این نوع از تعامل و یاد گرفتنش زیباست. 
من یاد فیلمی می افتم ((: .


چه جالب. ندیدم ...
پاسخ:
"دلشکسته"، آره؟ :)
دقیقا ((: .
پاسخ:
:دی
سیر معکوس جالبی...این مدلش رو ندیده بودم (: حالا انتخابی هم دارین؟

 پاراگراف دومی جای فکر داره ...از اون تضادای لاینحله ولی در عرصه های عمل بنظرم ما دیگه فکر نمیکنیم.فقط یکی رو انتخاب میکنیم.که البته گاهی این انتخاب سخته میشه و طولانی! گاهی انقدر طولانی که به سکوت پناه برده میشیم 
پاسخ:
پاراگراف دوم انتخاب منه...