The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

تست شماره 1

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۰ ب.ظ
دیالوگ زیر تکیه‌کلام کدام کاراکتر در کدام سریال است؟ (2نمره) #سنجش
I know a guy, who knows a guy, who knows a guy.
۹۷/۰۵/۱۴
بلوط

نظرات  (۹)

?Saul Goodman
پاسخ:
درود بر شما.

+ چون سایرین هنوز برگه‌هاشونو تحویل ندادن، موقتن پاسختون رو حذف کردم.
نمی شه گزینه بدید خانم :دی ؟
پاسخ:
متاسفم :)
ولی اگه سر کلاس دقت کرده باشی، می‌تونی به گزینه‌ی درست برسی.
استاد ما شاگرد حواس پرتی هستیم . کلی هم غیبت داشتیم ((: .
پاسخ:
جزوه‌اتو مرور کن. پیداش می‌کنی :دی
من سفید تحویل می دم:-|
:دی
پاسخ:
نمره‌اشو از دست دادین ولی یه مثبت برای حضور در جلسه :)
استاد من این فصل رو حذف کرده بودم راستی :دی.
پاسخ:
:))
اوکی. این‌جور که پیداس باید یه آزمون جبرانی برگزار کنم. ولی dreamer حد نصاب رو گرفته، باید دید درصد پاسخ درست به شرکت‌کننده‎ها چطور می‌شه تا در نهایت تصمیم بگیرم. با این حال، مثبتِ حضور در جلسه رو گرفتی :)
((: .
خیلی ممنون .
پاسخ:
^_^
اینو سال گودمن میگفت فککنم :))

یادم نیست تو breaking bad یا better call saul.
البته تو دومی هنوز جیمی بود و اونقدر قالتاق نشده بود که آدم بشناسه :))
پاسخ:
درسته، درود بر شما. 

تو اولی بهش اشاره می‌شه. 

راستش پیرو یه کامنتت، قسمت آخر منتظر دیالوگی بودم که شخصیت اصلی به همسرش می‌گه و دقیقن نتیجه‌ای بود که فکر می‌کردم و گفته بودی؛ دلایل بیرونی یه‌جورایی بهانه‎اس، آدما اول از همه به‌خاطر خودشون اقدام می‌کنن.
پیرو کامنت قبلیم، یهو دلم تنگ شد و رفتم ببینم فصل جدیدش کی میاد، دیدم زده 6 آگوست :| یعنی همین امشب پخش میشه :| 
که خب باید تا فردا بشینیم تا بیاد برای دانلود، و یه هفته هم صبر کنیم واسه قسمت بعدی -_- اگه بتونم دووم بیارم فصلش کامل بیاد بعد ببینم خیلی خوب میشه :دی

ولی خداییش، می دونستی یا کاملا تصادفی بود؟ :-؟
پاسخ:
واقعن؟ چه باحال... کاملن تصادفی شد!
یعنی من شیفته‌ی این‌جور اتفاقام که زنجیره‌وار به هم وصل می‌شن. ^_^
۹۷/۰۵/۱۷ | ۱۰:۳۹ قیمت سنگ مصنوعی
سلام.وب خیلی خوبی دارید.موفق باشید دوست عزیز
پاسخ:
ممنون!