The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

...just do it + ضمیمه

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ب.ظ
• اهداف: شامل تمام گزینه‌هایی که حس می‌کنین برای احترام به خودتون ضروری‌ان. این لیست یه لیست در حال رشده، چرا که با رشد سنی و تغییر دیدگاه می‌تونه عوض بشه. همه‌ی ما به چنین راهنمایی تو خودمون نیاز داریم، برای تمرکز بیشتر و البته یه دلیل خوب برای از خواب بیدار شدن‌های صبح‌گاه. "آینده قابل اطمینان نیست اما انتهای اون همیشه نزدیکه. جیم موریسون" 

• کارها: همین‌طور که کارهای کوچیک روزانه‌تون رو تکمیل می‌کنین، روی انجام کارهای بزرگ هم نظارت دارین و به این شکل پیشرفت رو حس می‌کنین. لیست کارهای انجام‌شده و مانده‌ی هر ماه طبق برنامه‌ریزی هفتگی به شما کمک می‌کنه که اهداف خودتون رو به شکل خُردتر و قدم به قدم دنبال کنید. 

+پیشرفت‌ها: "من معتقدم به محض اینکه شما در حال یادگرفتن نباشید، مرده‌اید! جک نیکلسون" صبور باشین و برای بلندمدت سرمایه‌گذاری کنین. تصمیم برای تغییر یه چیز در طول یک سال، دوام خواهد داشت و قابل اجراست. 

• ایده‌های خلاقانه: "هر جایی که جاده بردتون، نرید. بلکه به جاش ریسک کنین و به جایی بدون جاده برین و از خودتون یه مسیر بر جای بگذارین. والدو امرسون" هر زمانی که ایده‌ای به ذهنتون رسید، بنویسیدش و توی وب‌سایت‌ها جست‌وجو کنین که آیا واقعن این ایده نوآورانه و عملی هست یا خیر. 

• تجربه‌ها: "اشک‌های تلخی که روی گور ریخته می‌شن، برای کلمات گفته‌نشده و کارهای نکرده‌اند. هریت بیچر استو" از این‌که کارهای غیرممکن رو توی لیستتون قرار بدین نترسین و تا می‌تونین توی این مورد خلاق و بلندپرواز باشین. 

یکی از راه‌های مثبت‌اندیشی اینه که بستر رو مهیا کنی برای تحقق رویاهات. می‌خوای قله‌ای رو فتح کنی اما کوهنورد خوبی نیستی و این برات یه خیاله؟ به جای فکر کردن به مراحل صعود و سختی‌های راه، قدم اول رو بردار؛ یه کفش بخر. اهدافت رو به بخش‌های کوچکتر تقسیم کن و پله‌پله برو جلو. توی این مقطع مهم نیست پله‌ی پنجاه‌وسوم توی چه ارتفاعیه، مرحله‌ی اول طی کردن پنج پله‌ی ابتدایی‌ست، پس روی همین بخش تمرکز کن. #نقل قول

۹۶/۱۲/۰۶
بلوط