The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

The Waves

Life swings like a pendulum; backward and forward...

موضوعات
بایگانی

گِره‌گاهتان را بیابید!

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ
هیچ‌کس چیزی به آدمی نمی‌دهد، مگر خودِ او. و هیچ‌کس چیزی از آدمی دریغ نمی‌دارد، مگر خود او. "بازی زندگی" یک بازیِ انفرادی‌ست. اگر خودتان عوض شوید، همه‌ی اوضاع و شرایط عوض خواهد شد. مردم نیز تغییر می‌کنند. از شرایط که آزرده نشوید، سنگینیِ خود را از دست می‌دهد (قانون بی‌اعتنایی).

وقتی چشمِ امیدتان به خدا باشد؛ هیچ‌چیز آن‌قدر عجیب نیست که راست نباشد، هیچ‌چیز آن‌قدر عجیب نیست که پیش نیاید و هیچ‌چیز آن‌قدر عجیب نیست که دیر نپاید.

کامیابی، تنها با قوی و بسیار دلیر بودن در پیروی از قانون معنویت میسر است.

مهار کردن کلمه‌ها و اندیشه‌های مخرب و منفی، مستلزم عزمی جزم و بیداریِ ابدی است.

در زندگی، هیچ رویدادی دعوت‌نشده به سراغتان نمی‌آید. همه‌چیز نتیجه‌ی افکار، کلام و خواسته‌های ماست. پس، مراقب اندیشه‌هایت باش! مراقب کلامت باش! چراکه از سخنان خود، عادل شمرده خواهی شد و از سخنان تو، بر تو حکم خواهد شد. #کتاب‌ستان

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین - ترجمه‌ی گیتی خوشدل - کتاب‌سرا؛ بازیِ زندگی و راه این بازی. کلام تو، عصای معجزه‌گر توست. درِ مخفیِ توفیق. نفوذ کلام

+ خانم فلورانس اسکاول شین، نویسنده‌ی آمریکایی این کتاب، که دیگر در قید حیات نیستند، از یک خانواده‌ی قدیمی فیلادلفیایی بود. سالیان سال در مقام هنرمند (نقاش)، مشاور، آموزگار مابعدالطبیعه و خطیب، نامی بلندآوازه داشت و با شفا بخشیدن هزاران تن از مردمان، در گشودن و حل گره‌ها و مسائل زندگی‌شان، یاوری سترگ بود.
۹۶/۰۸/۰۱
بلوط